1.

اثر راهبرد کلیک و بریک بر رفتار مصرف کننده باشگاه‌های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 تیر 1404
مصعب خسروی؛ سردار محمدی

2.

آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 48-24
سیما نجف نژاد؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع

3.

بررسی عوامل و متغیرهای زمینه ای موثر بر رضایتمندی ساکنین از محیط مسکونی

دوره 5، شماره 18، اردیبهشت 1395، صفحه 91-100
میترا غفوریان؛ الهام حصاری

4.

تاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 75-99
مظفر یکتایار؛ شرمین خرقه پوش

5.

طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 105-120
حسین پورسلطانی زرندی

6.

فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1-25
حسین پورسلطانی زرندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب