1.

بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 53-74
رضا حیدری؛ کیانوش شجیع؛ سید مصطفی معاون افشاری؛ مهناز گل گلی

2.

برساخت هویت اجتماعی به میانجی الگوهای غذایی: مطالعۀ کیفی مشتریان 15- 65 ساله رستوران ها و کافی شاپ ها در شهر تهران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1403
مریم نیری؛ منصور وثوقی؛ مصطفی ازکیا

3.

تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 156-175
مرضیه دهقانی زاده؛ زهرا اکبری پور

4.

نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 67-38
ندا ضیائی قوچان عتیق؛ علی بنسبردی؛ پروین شوشی نسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب