1.

ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 113-133
پرویز سعیدی؛ علی شاه بابایی؛ امیر اخوان فر؛ مجید فتاحی

2.

ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403
بهنام عاشقی؛ محمد همتی نژاد؛ محمد چهره گشا

3.

بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 123-152
مرتضی رضایی صوفی؛ سیاوش خداپرست؛ سینا محمدی

4.

نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 57-30
سعید فرهادی سوادرودباری؛ جبار سیف‌پناهی شعبانی؛ مصطفی جعفری؛ تکتم سالاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب