1.

شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی)

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 113-146
مینا قاسمی نژاد؛ شهناز نایب زاده؛ سید حسن حاتمی نسب

2.

شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 134-157
سید نجم الدین موسوی؛ یوسف زرنگاریان؛ معصومه مومنی مفرد؛ صابر تقی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب