1.

بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 61-72
احسان اسداللهی؛ محسن قهرمانی؛ محمد کشتی دار

2.

تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403
امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه

3.

رابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 88-112
کبری بخشی زاده برج؛ بهاره هشیار مقدم؛ رقیه صالحیان فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب