1.

ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 160-179
افشین محسن؛ داریوش جمشیدی؛ علیرضا روستا

2.

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)

دوره 2، شماره 2، خرداد 1393، صفحه 61-74
علی مروتی شریف آبادی؛ امیر خانلری؛ هانی شفق

3.

تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 105-124
مجید محمدشفیعی؛ یزدان رحمت آبادی؛ امید سلیمان زاده

4.

تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 37-59
حمید خدادادحسینی؛ نیلوفر سمیعی؛ پرویز احمدی

5.

تبیین ویژگی‌های شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 41-19
مهدی نجاریان؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ محمد خبیری؛ افسر جعفری

6.

نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 190-155
سمانه الماسی؛ کیوان زمانی دادانه؛ حسین عیدی؛ جرونیمو گارسیا فرناندز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب