آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها97
تعداد مقالات801
تعداد مشاهده مقاله865,978
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,653,434
دوره و شماره: دوره 2، شماره 2، بهار 1393، صفحه 75-87  XML

1

ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 5-23
علی صنایعی؛ فهیمه زارع

2

رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 25-44
هادی ویسی؛ عرفانه غروی

3

خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 45-59
مرتضی ملکی مین باشی؛ زینب کریم نیا؛ مهدی دهقانی سلطانی

4

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 61-74
علی مروتی شریف آبادی؛ امیر خانلری؛ هانی شفق

5

بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 75-87
محمد موسوی جد؛ سعید اسدی؛ سیدا پوران شیروانی

6

بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 89-102
محمود حاج رحیمی

7

بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 103-116
محمد مولایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.