آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها91
تعداد مقالات694
تعداد مشاهده مقاله798,240
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,516,431
دوره و شماره: دوره 2، شماره 2، بهار 1393، صفحه 75-87  XML

1

ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)

مطالعات رفتار مصرف کننده( پژوهشنامه مدیریت بازاریابی)
صفحه 5-23
علی صنایعی؛ فهیمه زارع

2

رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی

مطالعات رفتار مصرف کننده( پژوهشنامه مدیریت بازاریابی)
صفحه 25-44
هادی ویسی؛ عرفانه غروی

3

خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران

مطالعات رفتار مصرف کننده( پژوهشنامه مدیریت بازاریابی)
صفحه 45-59
مرتضی ملکی مین باشی؛ زینب کریم نیا؛ مهدی دهقانی سلطانی

4

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)

مطالعات رفتار مصرف کننده( پژوهشنامه مدیریت بازاریابی)
صفحه 61-74
علی مروتی شریف آبادی؛ امیر خانلری؛ هانی شفق

5

بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران)

مطالعات رفتار مصرف کننده( پژوهشنامه مدیریت بازاریابی)
صفحه 75-87
محمد موسوی جد؛ سعید اسدی؛ سیدا پوران شیروانی

6

بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی

مطالعات رفتار مصرف کننده( پژوهشنامه مدیریت بازاریابی)
صفحه 89-102
محمود حاج رحیمی

7

بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390

مطالعات رفتار مصرف کننده( پژوهشنامه مدیریت بازاریابی)
صفحه 103-116
محمد مولایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.