دوره و شماره: دوره 5، شماره 1، بهار 1396، صفحه 47-64، صفحه 1-148  XML

1

ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر

تدریس پژوهی
صفحه 1-24
حجت اله الماسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی؛ علی دلاور

2

تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی

تدریس پژوهی
صفحه 25-46
سلیمان یحیی زاده جلودار؛ سید حسن طالبی

3

تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم

تدریس پژوهی
صفحه 47-64
حسین زنگنه؛ حجت اله خدامرادی

4

شناسایی موانع موجود برای اجرای درس‌پژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته)

تدریس پژوهی
صفحه 65-86
اسماعیل سلیمانی؛ حسن احمدی

5

ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی

تدریس پژوهی
صفحه 87-106
محبوبه السادات کدخدایی؛ مهناز اخوان تفتی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ پروین احمدی؛ غلام حسین رضایت

6

میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارت‌های موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا

تدریس پژوهی
صفحه 107-126
سهیلا جلیلیان؛ احسان عظیم پور؛ شراره محمدی؛ رضا محمدزاده

7

واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درس‌پژوهی

تدریس پژوهی
صفحه 127-148
آزاده فرزان پور؛ فایزه ناطقی؛ محمد سیفی

8

ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی

تدریس پژوهی
صفحه 149-172
علی ذکاوتی قراگزلو


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.