1.

Literature as a Medium to Foster Critical Thinking: A Case Study of an Iranian EFL Classroom

دوره 1، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 185-204
Jalil Fathi؛ Ehsan Soleimani Dahenehsari

2.

Revisiting Modernism: A Review of Modernism by Peter Childs

دوره 2، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 229-234
Ali Hassanpour Darbandi؛ Zohreh Ramin

3.

“Suddenly Afraid”: Challenged Identities and Disrupted Meaning in Lydia Davis’s Short Fiction

دوره 6، شماره 2، تیر 2024، صفحه 59-73
Mohsen Hanif؛ Zahra Amini

4.

ZPD Theory and Scaffolding Teaching Strategy: Iranian EFL Learners' Views and Reading Achievement of Short Stories as a Way of Literature Incorporation within Learning Procedure

دوره 3، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 181-209
Neda Fatehi Rad؛ Valeh Jalali

5.

پیکربندی روایت، کانونی‌سازی و نشانه-معنا‌شناسی داستان کوتاه «ماه نیمروز»

دوره 2، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 49-78
شهلا ناصری؛ تیمور مالمیر

6.

تەنز لە چیرۆکەکانى پێکەنینى گەداى حەسەن قزڵجى‌دا

دوره 6، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 147-162
هاوکار محمد رشید


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب