1.

بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 50-26
حسین براخاص؛ مهرعلی همتی نژاد؛ زهره ایزانلو

2.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 60-30
حمیدرضا گوهر رستمی؛ کبری پور یوسفی؛ نوشین بنار؛ سمانه نظری

3.

شاخص ها و مولفه های الگوی بازاریابی سبز: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتس

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 212-233
مهرداد مختارپور؛ فرشته لطفی زاده؛ سیاوش احمدی چهره برق؛ فریز طاهری کیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب