1.

Design and validation of business school development feasibility model

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 137-115
قاسم رضایی؛ الهام کاویانی؛ مریم اسلام پناه؛ سوسن لایی

2.

Design and validation of the model of competency of educational managers based on the instructions of the Holy Quran:A mixed method approach

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 217-191
رمضان پیری؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ حسن ملکی؛ حسین اسکندری

3.

Studying school principals' strategic thinking and constructing and validating scale for measuring it

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 161-138
امیر وشنی؛ فرانک موسوی؛ مریم اسلام پناه؛ محمد جواد کرم افروز

4.

The design & validation of the Model of professional Ethics of primary Schools principals A mixed Method Study

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 517-538
Nazanin Zadeh Moradian alani؛ Ebrahim Pourhosseini؛ Shoja Araban

5.

Validation Leadership Worldview Scale for Public Schools Principals

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 269-253
jafar torkzadeh؛ Zahra Najafi

6.

اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 42-23
رضا ابدام؛ عباس قلتاش؛ فائزه ناطقی

7.

اعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 21-1
علیرضا الهی؛ عرفان مرادی

8.

بررسی شواهد مرتبط با روایی و پایایی مقیاس تاب‌آوری خانواده

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 181-209
فریده سادات حسینی؛ مسعود حسین چاری

9.

ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی

دوره 9، شماره 2، تیر 1400، صفحه 78-53
لیلا مقتدایی

10.

طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en)

دوره 1، شماره 4، آذر 1401، صفحه 129-101
محمد رحمانپور؛ ریبوار نادری؛ جواد حاتمی

11.

عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 24-1
محمدعلی رستمی نژاد؛ حسن ضابط؛ علی اکبر عجم؛ نرگس صادقی

12.

گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 45-23
بخشعلی نجف زاده؛ عیسی برقی؛ ابوالفضل قاسم زاده



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب