1.

An Interpretive Structural Model Design for Effective Components in the High Schools

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 126-146
Sadegh Maleki avarsin؛ Behnam Talebi؛ hura sudi

2.

اثربخشی تدریس مبتنی بر ساختن گرایی اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی، تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی

دوره 7، شماره 2، تیر 1398، صفحه 37-53
بتول قائدی؛ عباس قلتاش؛ سید احمد هاشمی؛ علی اصغر ماشینچی

3.

رابطه هوش‌های چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر رشته‌های علوم انسانی،ریاضی و تجربی

دوره 4، شماره 2، آذر 1395، صفحه 95-112
صلاح الدین ابراهیمی؛ رضوان حکیم زاده؛ الهه حجازی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.