1.

Social responsibility a way to effectively schools

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 403-384
سید جمال بارخدا؛ سیده پرستو احمدحیدری

2.

The Relationship between Professional Ethics, Ethical Leadership and Social Responsibility of High Schools in Kurdistan

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 93-112
Mohammad Karami؛ Hassan galavandi؛ Alireza Galaeei

3.

بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 50-26
حسین براخاص؛ مهرعلی همتی نژاد؛ زهره ایزانلو

4.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 60-30
حمیدرضا گوهر رستمی؛ کبری پور یوسفی؛ نوشین بنار؛ سمانه نظری

5.

تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 171-144
فاطمه رضائی؛ حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ توحید آقایی

6.

تحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان)

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 19-33
فریدون احمدی؛ ناصر توره

7.

مسئولیت‌پذیری اجتماعی در تلقی معلمان و مدیران

دوره 4، شماره 2، تیر 1401، صفحه 223-200
سید جمال بارخدا؛ سیده پرستو احمدحیدری؛ ناصر شیربگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب