کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. (1392). بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ). , 1(1), 59-71.
فریناز کرزه بر; پروین احمدی; مژده وزیری. "بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )". , 1, 1, 1392, 59-71.
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. (1392). 'بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )', , 1(1), pp. 59-71.
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ). , 1392; 1(1): 59-71.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب