تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 322 |
تعداد مقالات | 3,126 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,822,136 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,674,765 |
طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی | ||
تدریس پژوهی | ||
مقاله 5، دوره 1، شماره 1، آذر 1392، صفحه 73-80 اصل مقاله (201.2 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
مختار درویشی ازگله؛ زهرا رشیدی* | ||
علوم و تحقیقات تهران | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,105 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 837 |