غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. (1397). تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس. , 6(2), 69-94.
خلیل غلامی; محمد صالح نصزتی; محمد اسدی. "تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس". , 6, 2, 1397, 69-94.
غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. (1397). 'تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس', , 6(2), pp. 69-94.
غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس. , 1397; 6(2): 69-94.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب