1.

تاثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری

صفحه 1-14
سمیه مبصر ملکی؛ مرجان کیان

2.

ارتقاء کیفیت تدریس در پرتو ارزشیابی از اساتید؛ تأملی بر دیدگاه دانشجویان

صفحه 15-31
سیروس قنبری؛ وحید سلطانزاده

3.

فراتحلیل متغیرهای مرتبط با عملکرد دانش آموزان دوره ابتدایی در مهارت خواندن

صفحه 33-48
بهزاد رسولزاده

4.

امکان سنجی و آسیب شناسی ورود تبلت به فرآیند تدریس و یادگیری

صفحه 49-68
سیروس اسدیان؛ حمزه قلی زاده احمد آباد؛ غلامرضا معهودی

5.

تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس

صفحه 69-94
خلیل غلامی؛ محمد صالح نصزتی؛ محمد اسدی

6.

هنجاریابی ابزار ارزیابی عملکرد رفتار حمله‏ای بازیکنان مدارس فوتبال با رویکرد تدریس بازی‏ محور

صفحه 95-113
محمد ملکی؛ فرهاد اله ویسی؛ امین غلامی

7.

جایگاه سبکهای یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه ی ششم ابتدایی: علوم تجربی و مطالعات اجتماعی

صفحه 115-129
سیدبهاالدین کریمی؛ یوسف ادیب؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری گرگری

8.

شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران

صفحه 131-148
امیر پوراحمد؛ علی اکبر شیخی فینی؛ حسین زینلی پور؛ صمد ایزدی

9.

روشهای تدریس حدیث

صفحه 149-162
فرزاد پارسا؛ وریا حفیدی؛ سهیلا رستمی

10.

اثربخشی برنامه آموزشی سرزندگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان

صفحه 163-182
حبیب اله ابراهیمی بخت؛ یحیی یاراحمدی؛ حسن اسدزاده؛ حمزه احمدیان

11.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی بازی‌های آموزشی: (ازنظر مربیان مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک شهر تهران)

صفحه 183-202
صابر عبدالملکی؛ محبوبه خسروی؛ لیلا فرجادمند

12.

رتبه بندی مدرسان حسابداری از نظر صفات شخصیتی به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP

صفحه 203-225
رضا زارعی؛ دلارام دریایی؛ آزاده اسماعیلی؛ نگین فتاحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب