حبیبی کلیبر, رامین, فرید, ابوالفضل, بهادری خسروشاهی, جعفر. (1398). تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان. , 7(1), 173-188. doi: 10.34785/J012.2019.563
رامین حبیبی کلیبر; ابوالفضل فرید; جعفر بهادری خسروشاهی. "تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان". , 7, 1, 1398, 173-188. doi: 10.34785/J012.2019.563
حبیبی کلیبر, رامین, فرید, ابوالفضل, بهادری خسروشاهی, جعفر. (1398). 'تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان', , 7(1), pp. 173-188. doi: 10.34785/J012.2019.563
حبیبی کلیبر, رامین, فرید, ابوالفضل, بهادری خسروشاهی, جعفر. تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان. , 1398; 7(1): 173-188. doi: 10.34785/J012.2019.563


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب