1.

بررسی تاثیر فرایند درس پژوهشی بر توسعه حرفه ای معلمان

صفحه 1-19
رزگار محمدی؛ آرمان حسنی

2.

مدل ادراک و نگرش معلمان، متخصصان و اساتید دانشگاه نسبت به برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران

صفحه 21-43
عباس پورسلیم؛ محبوبه عارفی؛ کورش فتحی واجارگاه

3.

پیمایشی در منابع آموزشی نظام دانشگاهی: کتب درسی رشته مدیریت بازرگانی

صفحه 45-63
رضا شافعی؛ بهاره بابایی

4.

مصوّرسازی شبکه اجتماعی هم تألیفی و مطالعه روابط بین سنجه های مرکزیت با بهره وری علمی و کارآیی پژوهشگران حوزه آموزش از دور

صفحه 65-86
اکبر باشکوه؛ محمود اکرامی؛ فرامرز سهیلی؛ احمد کریمی

5.

بررسی نقش فعالیت‌های فوق‌برنامه در عملکرد تحصیلی با توجه به نقش میانجی خلاقیت

صفحه 87-107
پروین نظری؛ فاروق یزدان ستا

6.

نقش آموزش فیزیک با رویکرد درس پژوهی بر یادگیری خودتنظیمی معلمان و ادراک حل مسئله دانش آموزان پایه دهم هنرستان ها

صفحه 109-132
معصومه سادات آقا سید اقا؛ سعید مرادی؛ حسن شعبانی

7.

منابع کارکرد افتراقی سوال و کاربرد آن در آموزش

صفحه 133-153
مولود علی میرزایی؛ علی مقدم زاده؛ اصغر مینایی؛ بلال ایزانلو؛ کیوان صالحی

8.

بررسی جدیدترین تحولات روش‌شناسی کیفی پژوهش در حوزه آموزش و تدریس (براساس مجلات معتبر بین‌المللی)

صفحه 155-172
لیلا حشمتی فر؛ رباب ملایی؛ احمدرضا نصر؛ فریدون شریفیان

9.

تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان

صفحه 173-188
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ جعفر بهادری خسروشاهی

10.

تبیین اهداف و فعالیت‎های یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامه‎درسی کارورزی رشته حقوق

صفحه 189-210
زهرا بابادی عکاشه؛ احمدرضا نصر؛ محمدرضا نیلی؛ سید محمدصادق طباطبایی

11.

آسیب شناسی برنامه درسی تفکر و سبک زندگی در دوره متوسطه اول

صفحه 211-231
مرضیه سرابی؛ پروین احمدی

12.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر تاب آوری تحصیلی در تعلل ورزی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان

صفحه 233-249
یحیی یاراحمدی؛ ناهید نادری؛ مریم اکبری؛ ابوالقاسم یعقوبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب