محمدشفیعی, مجید, رحمت آبادی, یزدان, سلیمان زاده, امید. (1398). تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(1), 105-124. doi: 10.34785/J018.2019.420
مجید محمدشفیعی; یزدان رحمت آبادی; امید سلیمان زاده. "تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6, 1, 1398, 105-124. doi: 10.34785/J018.2019.420
محمدشفیعی, مجید, رحمت آبادی, یزدان, سلیمان زاده, امید. (1398). 'تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(1), pp. 105-124. doi: 10.34785/J018.2019.420
محمدشفیعی, مجید, رحمت آبادی, یزدان, سلیمان زاده, امید. تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 6(1): 105-124. doi: 10.34785/J018.2019.420


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.