ترابی, فاطمه, رحیمی نیک, اعظم, اسماعیل پور, حسن, ودادی, احمد. (1398). تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(1), 81-103. doi: 10.34785/J018.2019.721
فاطمه ترابی; اعظم رحیمی نیک; حسن اسماعیل پور; احمد ودادی. "تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6, 1, 1398, 81-103. doi: 10.34785/J018.2019.721
ترابی, فاطمه, رحیمی نیک, اعظم, اسماعیل پور, حسن, ودادی, احمد. (1398). 'تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(1), pp. 81-103. doi: 10.34785/J018.2019.721
ترابی, فاطمه, رحیمی نیک, اعظم, اسماعیل پور, حسن, ودادی, احمد. تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 6(1): 81-103. doi: 10.34785/J018.2019.721


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.