دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. (1398). استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت). , 6(1), 149-169. doi: 10.34785/J018.2019.958
زهره دهدشتی شاهرخ; مهدی بشیرپور. "استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت)". , 6, 1, 1398, 149-169. doi: 10.34785/J018.2019.958
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. (1398). 'استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت)', , 6(1), pp. 149-169. doi: 10.34785/J018.2019.958
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت). , 1398; 6(1): 149-169. doi: 10.34785/J018.2019.958


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب