عباس زاده, حسن, عالم تبریز, اکبر, ایران دوست, منصور, صلواتی, عادل. (1398). برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(1), 193-211. doi: 10.34785/J018.2019.823
حسن عباس زاده; اکبر عالم تبریز; منصور ایران دوست; عادل صلواتی. "برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6, 1, 1398, 193-211. doi: 10.34785/J018.2019.823
عباس زاده, حسن, عالم تبریز, اکبر, ایران دوست, منصور, صلواتی, عادل. (1398). 'برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 6(1), pp. 193-211. doi: 10.34785/J018.2019.823
عباس زاده, حسن, عالم تبریز, اکبر, ایران دوست, منصور, صلواتی, عادل. برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 6(1): 193-211. doi: 10.34785/J018.2019.823


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.