قربانی, محمدرضا. (1398). مقایسه نقش مدارس، آموزشگاه های خصوصی، و خود آموزی تکنولوژی محور در یادگیری زبان انگلیسی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(4), 106-92. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.366
محمدرضا قربانی. "مقایسه نقش مدارس، آموزشگاه های خصوصی، و خود آموزی تکنولوژی محور در یادگیری زبان انگلیسی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 4, 1398, 106-92. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.366
قربانی, محمدرضا. (1398). 'مقایسه نقش مدارس، آموزشگاه های خصوصی، و خود آموزی تکنولوژی محور در یادگیری زبان انگلیسی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(4), pp. 106-92. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.366
قربانی, محمدرضا. مقایسه نقش مدارس، آموزشگاه های خصوصی، و خود آموزی تکنولوژی محور در یادگیری زبان انگلیسی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 7(4): 106-92. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.366


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.