1.

تحلیل و شناسایی مؤلفه‌های کلیدی تدریس نوآورانه: ( تدریس نوآورانه اساتید در حوزه آموزش عالی)

صفحه 23-1
مریم خدارحمی؛ محبوبه خسروی؛ صابر عبدالملکی

2.

تحلیل برنامه درسی مطالعات اجتماعی سه سال دوره اول متوسطه ازنظر میزان توجه به مؤلفه‌های آموزش چندفرهنگی

صفحه 48-24
رشید احمدرش؛ اسماعیل مصطفی زاده

3.

مقایسه روش آنگوف مبتنی بر IRT و روش بوکمارک در تعیین استاندارد چیرگی آزمون زبان MSRT

صفحه 69-49
محمدآزاد جلالی زاده؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ محمد عسگری

4.

تببین و رتبه‌بندی مضامین و فرامضامینِ رفتارهای نقش آموزشی اساتید دانشگاه از منظر رهیافت ذی‌نفع‌گرا: یک مطالعه ترکیبی

صفحه 91-70
سید مجتبی هاشمیان؛ مجتبی پورسلیمی؛ لیلی طباخیان؛ مسعود مجرد کاهانی

5.

مقایسه نقش مدارس، آموزشگاه های خصوصی، و خود آموزی تکنولوژی محور در یادگیری زبان انگلیسی

صفحه 106-92
محمدرضا قربانی

6.

ادراک دانشجویان از شایستگی‌های تدریس اعضای هیات علمی در آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)

صفحه 131-107
امیر حسین کیذوری؛ سید احمد محمدی حسینی؛ الهام سلیمانی

7.

بررسی اثربخشی روش آموزش خواندن براساس نظریه یادگیری مغز محور

صفحه 149-132
غلامعلی سلیمانی داودلی؛ فرهاد خرمایی؛ بهرام جوکار؛ مسعود حسین چاری

8.

طراحی الگوی محتوای آموزش کارآفرینی برای رشته های علوم انسانی

صفحه 169-150
نفیسه رفیعی؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای

9.

مقایسه تاثیر آموزش‌های آواشناسی و زبان کامل بر سواد نوشتاری دانش‌آموزان پسر پایه اول ابتدایی

صفحه 191-170
امیرحسام بابایی مجرد؛ جلیل فتح آبادی

10.

بررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی

صفحه 213-192
لیلا اکرمی؛ احمد عابدی؛ مریم صالح زاده

11.

تدوین و اعتباریابی مدل آموزش مجازی سوادآموزان دورۀ انتقال

صفحه 237-214
رضا محمدی؛ محمدرضا سرمدی؛ عیسی ابراهیم زاده؛ مرجان معصومی فرد

12.

بررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی

صفحه 254-238
اسماعیل سلیمانی؛ مهدی سرخوش؛ رقیه نوری پورلیاولی؛ بهناز دهقان؛ سیمین حسینیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب