اکرمی, لیلا, عابدی, احمد, صالح زاده, مریم. (1398). بررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(4), 213-192. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.519
لیلا اکرمی; احمد عابدی; مریم صالح زاده. "بررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 4, 1398, 213-192. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.519
اکرمی, لیلا, عابدی, احمد, صالح زاده, مریم. (1398). 'بررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(4), pp. 213-192. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.519
اکرمی, لیلا, عابدی, احمد, صالح زاده, مریم. بررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 7(4): 213-192. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.519


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.