سلیمانی, اسماعیل, سرخوش, مهدی, نوری پورلیاولی, رقیه, دهقان, بهناز, حسینیان, سیمین. (1398). بررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(4), 254-238. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.831
اسماعیل سلیمانی; مهدی سرخوش; رقیه نوری پورلیاولی; بهناز دهقان; سیمین حسینیان. "بررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 4, 1398, 254-238. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.831
سلیمانی, اسماعیل, سرخوش, مهدی, نوری پورلیاولی, رقیه, دهقان, بهناز, حسینیان, سیمین. (1398). 'بررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(4), pp. 254-238. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.831
سلیمانی, اسماعیل, سرخوش, مهدی, نوری پورلیاولی, رقیه, دهقان, بهناز, حسینیان, سیمین. بررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1398; 7(4): 254-238. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2019.831


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.