رحیمی کلور, حسین, کاظمی, زهرا, بیگی فیروزی, الله یار. (1399). تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), 277-299. doi: 10.34785/J018.2020.744
حسین رحیمی کلور; زهرا کاظمی; الله یار بیگی فیروزی. "تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 1, 1399, 277-299. doi: 10.34785/J018.2020.744
رحیمی کلور, حسین, کاظمی, زهرا, بیگی فیروزی, الله یار. (1399). 'تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), pp. 277-299. doi: 10.34785/J018.2020.744
رحیمی کلور, حسین, کاظمی, زهرا, بیگی فیروزی, الله یار. تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(1): 277-299. doi: 10.34785/J018.2020.744


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.