شاهنگیان, بهنام, عبدالوند, محمدعلی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1399). تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), 300-322. doi: 10.34785/J018.2020.816
بهنام شاهنگیان; محمدعلی عبدالوند; هاشم نیکومرام; محسن خون سیاوش. "تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 1, 1399, 300-322. doi: 10.34785/J018.2020.816
شاهنگیان, بهنام, عبدالوند, محمدعلی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1399). 'تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), pp. 300-322. doi: 10.34785/J018.2020.816
شاهنگیان, بهنام, عبدالوند, محمدعلی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(1): 300-322. doi: 10.34785/J018.2020.816


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.