شاهنگیان, بهنام, عبدالوند, محمدعلی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1399). تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی. , 7(1), 300-322. doi: 10.34785/J018.2020.816
بهنام شاهنگیان; محمدعلی عبدالوند; هاشم نیکومرام; محسن خون سیاوش. "تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی". , 7, 1, 1399, 300-322. doi: 10.34785/J018.2020.816
شاهنگیان, بهنام, عبدالوند, محمدعلی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1399). 'تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی', , 7(1), pp. 300-322. doi: 10.34785/J018.2020.816
شاهنگیان, بهنام, عبدالوند, محمدعلی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی. , 1399; 7(1): 300-322. doi: 10.34785/J018.2020.816


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب