پاکاری, ابوالفضل, وظیفه دوست, حسین, حمدی, کریم, خلیلی, مریم. (1399). ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), 245-276. doi: 10.34785/J018.2020.764
ابوالفضل پاکاری; حسین وظیفه دوست; کریم حمدی; مریم خلیلی. "ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 1, 1399, 245-276. doi: 10.34785/J018.2020.764
پاکاری, ابوالفضل, وظیفه دوست, حسین, حمدی, کریم, خلیلی, مریم. (1399). 'ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(1), pp. 245-276. doi: 10.34785/J018.2020.764
پاکاری, ابوالفضل, وظیفه دوست, حسین, حمدی, کریم, خلیلی, مریم. ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(1): 245-276. doi: 10.34785/J018.2020.764


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.