آریاپوران, سعید, اعتمادی زاده, هدایت الله. (1399). رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(1), 79-59. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.866
سعید آریاپوران; هدایت الله اعتمادی زاده. "رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 1, 1399, 79-59. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.866
آریاپوران, سعید, اعتمادی زاده, هدایت الله. (1399). 'رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(1), pp. 79-59. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.866
آریاپوران, سعید, اعتمادی زاده, هدایت الله. رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(1): 79-59. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.866


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.