آریاپوران, سعید, اعتمادی زاده, هدایت الله. (1399). رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی. , 8(1), 79-59. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.866
سعید آریاپوران; هدایت الله اعتمادی زاده. "رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی". , 8, 1, 1399, 79-59. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.866
آریاپوران, سعید, اعتمادی زاده, هدایت الله. (1399). 'رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی', , 8(1), pp. 79-59. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.866
آریاپوران, سعید, اعتمادی زاده, هدایت الله. رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی. , 1399; 8(1): 79-59. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.866


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب