1.

ادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس

صفحه 18-1
محمدرضا کرامتی

2.

تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهن‌آگاهی حین تدریس

صفحه 37-19
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ زینب مختاری؛ زهرا حسامپور؛ راحیل ناصری جهرمی

3.

مقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش

صفحه 58-38
آزاد الله کرمی؛ رضا مراد صحرایی

4.

رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 79-59
سعید آریاپوران؛ هدایت الله اعتمادی زاده

5.

واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی

صفحه 101-80
پیمان قنبریان قلندر؛ محمد امجد زبردست؛ کیوان بلندهمتان

6.

واکاوی مهارت تعویض مخاطب در کلاس درس بر اساس الگوی داده بنیاد

صفحه 120-102
فرانک موسوی؛ معصومه ویسی

7.

ارائه چارچوب بهینه برای ارزشیابی نظام برنامه درسی در دانشگاه (پژوهش مروری نظامندبه همراه تحقیق کیفی)

صفحه 150-121
رحمان عزیزی؛ غلامرضا حاج حسین نژاد؛ مصطفی قادری؛ مجید علی عسگری

8.

تاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان

صفحه 165-151
مهدی یعقوبی؛ عیسی برقی؛ سیروس اسدیان

9.

توسعة حرفه‌ای گامی در راستای تدریس اثربخش (مطالعه‌ی موردی: معلمان ابتدایی شهر سنندج)

صفحه 197-166
ناصر شیربگی؛ شهاب نصیری نیا

10.

بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی

صفحه 217-198
محبوبه عارفی؛ ثریا خزایی؛ آذر خزایی

11.

طرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان.

صفحه 241-218
مریم شفیعی سروستانی؛ جعفر جهانی؛ اسداله راخداپور

12.

تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه

صفحه 260-239
عادل محمدی؛ ابومحمد عسگرخانی؛ سید باقر میر عباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب