عارفی, محبوبه, خزایی, ثریا, خزایی, آذر. (1399). بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(1), 217-198. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.927
محبوبه عارفی; ثریا خزایی; آذر خزایی. "بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 1, 1399, 217-198. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.927
عارفی, محبوبه, خزایی, ثریا, خزایی, آذر. (1399). 'بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(1), pp. 217-198. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.927
عارفی, محبوبه, خزایی, ثریا, خزایی, آذر. بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(1): 217-198. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.927


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.