قنبریان قلندر, پیمان, زبردست, محمد امجد, بلندهمتان, کیوان. (1399). واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(1), 101-80. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.271
پیمان قنبریان قلندر; محمد امجد زبردست; کیوان بلندهمتان. "واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 1, 1399, 101-80. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.271
قنبریان قلندر, پیمان, زبردست, محمد امجد, بلندهمتان, کیوان. (1399). 'واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(1), pp. 101-80. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.271
قنبریان قلندر, پیمان, زبردست, محمد امجد, بلندهمتان, کیوان. واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(1): 101-80. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.271


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.