ریحانی, ابراهیم, ایزدی, مهدی. (1399). بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله). , 8(2), 129-100. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.932
ابراهیم ریحانی; مهدی ایزدی. "بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله)". , 8, 2, 1399, 129-100. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.932
ریحانی, ابراهیم, ایزدی, مهدی. (1399). 'بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله)', , 8(2), pp. 129-100. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.932
ریحانی, ابراهیم, ایزدی, مهدی. بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله). , 1399; 8(2): 129-100. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.932


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب