ریحانی, ابراهیم, ایزدی, مهدی. (1399). بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 129-100. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.932
ابراهیم ریحانی; مهدی ایزدی. "بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1399, 129-100. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.932
ریحانی, ابراهیم, ایزدی, مهدی. (1399). 'بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 129-100. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.932
ریحانی, ابراهیم, ایزدی, مهدی. بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(2): 129-100. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.932


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.