1.

شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها

صفحه 36-1
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ محمد رضا آهنچیان

2.

تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان

صفحه 54-37
عزت اله قدم پور؛ لیلا حیدریانی؛ جهانگیر کلانتر؛ غفار نصیری هانیس

3.

تعیین‌کنندگان اثربخشی یادگیری الکترونیکی: مطالعه‌ای کیفی بر مدرس

صفحه 79-55
مائده زارعی ساروکلائی؛ غلامرضا شمس؛ مرتضی رضایی زاده؛ محمد قهرمانی

4.

بررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم

صفحه 99-80
عبدالله رحیمی؛ ابوالحسن بهمنی قائدی؛ سعید صفی شلمزاری

5.

بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله)

صفحه 129-100
ابراهیم ریحانی؛ مهدی ایزدی

6.

مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حل‌مساله بر تعامل معلم و دانش آموز

صفحه 146-130
بهروز زینلی؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ لیلا نیرومند؛ افسانه مظفری

7.

اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد

صفحه 160-147
حسن اسدزاده

8.

مقایسه اثربخشی روش آموزش کلاس معکوس وروش سخنرانی براشتیاق تحصیلی دانشجویان

صفحه 176-161
ناهید جوادی؛ امیر پناه علی؛ مرضیه علیوندی وفا

9.

نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی

صفحه 198-177
سیروس قنبری؛ نسرین حیدری سورشجانی

10.

واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از پدیده اضطراب امتحان: مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 216-199
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ لیلا قبادی

11.

تبیین چارچوب مفهومی برنامه‌درسی سنجش‌شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی

صفحه 239-217
سید علی خالقی نژاد؛ اکبر هدایتی

12.

تعیین روایی و پایایی پرسشنامه عجین‌شدگی تحصیلی دانشجویان

صفحه 214-197
محمد شرفی؛ احسان مبارکی؛ رضا محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب