اسدزاده, حسن. (1399). اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 160-147. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.329
حسن اسدزاده. "اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1399, 160-147. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.329
اسدزاده, حسن. (1399). 'اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 160-147. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.329
اسدزاده, حسن. اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(2): 160-147. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.329


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.