باقریان فر, مصطفی, نصر اصفهانی, احمدرضا, آهنچیان, محمد رضا. (1399). شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 36-1. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.903
مصطفی باقریان فر; احمدرضا نصر اصفهانی; محمد رضا آهنچیان. "شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1399, 36-1. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.903
باقریان فر, مصطفی, نصر اصفهانی, احمدرضا, آهنچیان, محمد رضا. (1399). 'شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 36-1. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.903
باقریان فر, مصطفی, نصر اصفهانی, احمدرضا, آهنچیان, محمد رضا. شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(2): 36-1. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.903


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.