قدم پور, عزت اله, حیدریانی, لیلا, کلانتر, جهانگیر, نصیری هانیس, غفار. (1399). تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 54-37. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.803
عزت اله قدم پور; لیلا حیدریانی; جهانگیر کلانتر; غفار نصیری هانیس. "تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1399, 54-37. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.803
قدم پور, عزت اله, حیدریانی, لیلا, کلانتر, جهانگیر, نصیری هانیس, غفار. (1399). 'تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 54-37. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.803
قدم پور, عزت اله, حیدریانی, لیلا, کلانتر, جهانگیر, نصیری هانیس, غفار. تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(2): 54-37. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.803


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.