قنبری, سیروس, حیدری سورشجانی, نسرین. (1399). نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 198-177. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.931
سیروس قنبری; نسرین حیدری سورشجانی. "نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1399, 198-177. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.931
قنبری, سیروس, حیدری سورشجانی, نسرین. (1399). 'نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 198-177. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.931
قنبری, سیروس, حیدری سورشجانی, نسرین. نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(2): 198-177. doi: https://doi.org/10.34785/J012.2020.931


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.