غلامی ترکسلویه, سجاد, محمدی, مرتضی, عبدالهی, محمد حسن. (1399). نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(1), 18-1. doi: 10.34785/J017.2020.385
سجاد غلامی ترکسلویه; مرتضی محمدی; محمد حسن عبدالهی. "نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1, 1, 1399, 18-1. doi: 10.34785/J017.2020.385
غلامی ترکسلویه, سجاد, محمدی, مرتضی, عبدالهی, محمد حسن. (1399). 'نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(1), pp. 18-1. doi: 10.34785/J017.2020.385
غلامی ترکسلویه, سجاد, محمدی, مرتضی, عبدالهی, محمد حسن. نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 1(1): 18-1. doi: 10.34785/J017.2020.385


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.