غلامی ترکسلویه, سجاد, محمدی, مرتضی, عبدالهی, محمد حسن. (1399). نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی. , 1(1), 18-1. doi: 10.34785/J017.2020.385
سجاد غلامی ترکسلویه; مرتضی محمدی; محمد حسن عبدالهی. "نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی". , 1, 1, 1399, 18-1. doi: 10.34785/J017.2020.385
غلامی ترکسلویه, سجاد, محمدی, مرتضی, عبدالهی, محمد حسن. (1399). 'نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی', , 1(1), pp. 18-1. doi: 10.34785/J017.2020.385
غلامی ترکسلویه, سجاد, محمدی, مرتضی, عبدالهی, محمد حسن. نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی. , 1399; 1(1): 18-1. doi: 10.34785/J017.2020.385


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب