1.

نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی

صفحه 18-1
سجاد غلامی ترکسلویه؛ مرتضی محمدی؛ محمد حسن عبدالهی

2.

تبیین ویژگی‌های شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی

صفحه 41-19
مهدی نجاریان؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ محمد خبیری؛ افسر جعفری

3.

تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان)

صفحه 63-42
سجاد طاری؛ اسفندیار خسروی زاده؛ عزت اله شاه منصوری

4.

تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی شهر کرج

صفحه 85-64
محمدصادق سعادت؛ محمدرضا مرادی؛ علیرضا امیدی

5.

تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی

صفحه 109-86
انسیه عباسی؛ حسن بحرالعلوم؛ حوریه دهقانپوری

6.

ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاه‌های ورزشی

صفحه 128-110
الهام مشکل گشا؛ رسول نظری

7.

شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP

صفحه 149-129
محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب