عباسی, انسیه, بحرالعلوم, حسن, دهقانپوری, حوریه. (1399). تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(1), 109-86. doi: 10.34785/J017.2020.650
انسیه عباسی; حسن بحرالعلوم; حوریه دهقانپوری. "تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1, 1, 1399, 109-86. doi: 10.34785/J017.2020.650
عباسی, انسیه, بحرالعلوم, حسن, دهقانپوری, حوریه. (1399). 'تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(1), pp. 109-86. doi: 10.34785/J017.2020.650
عباسی, انسیه, بحرالعلوم, حسن, دهقانپوری, حوریه. تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 1(1): 109-86. doi: 10.34785/J017.2020.650


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.