سررشته داری, محمد, پورکیانی, محمد, امامی, فرشاد. (1399). شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(1), 149-129. doi: 10.34785/J017.2020.386
محمد سررشته داری; محمد پورکیانی; فرشاد امامی. "شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1, 1, 1399, 149-129. doi: 10.34785/J017.2020.386
سررشته داری, محمد, پورکیانی, محمد, امامی, فرشاد. (1399). 'شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(1), pp. 149-129. doi: 10.34785/J017.2020.386
سررشته داری, محمد, پورکیانی, محمد, امامی, فرشاد. شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 1(1): 149-129. doi: 10.34785/J017.2020.386


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.