غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, خوش اندام, عارف, پورنگ, علی. (1399). تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), 216-234. doi: 10.34785/J018.2020.745
سید مرتضی غیور باغبانی; مرتضی رجوعی; عارف خوش اندام; علی پورنگ. "تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 2, 1399, 216-234. doi: 10.34785/J018.2020.745
غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, خوش اندام, عارف, پورنگ, علی. (1399). 'تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), pp. 216-234. doi: 10.34785/J018.2020.745
غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, خوش اندام, عارف, پورنگ, علی. تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(2): 216-234. doi: 10.34785/J018.2020.745


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.