1.

سخن سردبیر


2.

واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید

صفحه 1-23
کبری نجفی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش

3.

بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند

صفحه 24-47
بهزاد سنجری نادر؛ فتانه یاراحمدی؛ حسین بلوچی

4.

شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 48-73
مهرى جاویدى؛ لطف الله فروزنده دهکردی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار

5.

بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی

صفحه 74-88
منیژه حقیقی نسب؛ نازیلا نیاکان لاهیجی

6.

رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند

صفحه 89-104
حسین حاجی بابایی؛ تحفه قبادی

7.

ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی

صفحه 105-133
هیرو عیسوی؛ محسن نظری

8.

تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری

صفحه 134-155
فرهاد وفائی؛ سمیه نصیری

9.

بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب ‌با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران

صفحه 156-171
نسیم صالحی؛ کورش ویسی؛ خیدان حاتمی خبیری

10.

بررسی تاب آوری نظام بانکی با تمرکز بر رفتار مصرف کنندگان تسهیلات و شاخص های سلامت بانکی

صفحه 172-198
حمید ابریشمی؛ حسن سبحانی؛ وحید ماجد؛ اکرم آقالوی آغمیونی

11.

نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان

صفحه 199-215
محمود میرکی؛ مظفر یکتایار؛ نرگس اسماعیلی

12.

تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد)

صفحه 216-234
سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی؛ عارف خوش اندام؛ علی پورنگ

13.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز

صفحه 235-253
امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ معصومه عربشاهی؛ سمانه خانی صحرایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب