میرکی, محمود, یکتایار, مظفر, اسماعیلی, نرگس. (1399). نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), 199-215. doi: 10.34785/J018.2020.344
محمود میرکی; مظفر یکتایار; نرگس اسماعیلی. "نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 2, 1399, 199-215. doi: 10.34785/J018.2020.344
میرکی, محمود, یکتایار, مظفر, اسماعیلی, نرگس. (1399). 'نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), pp. 199-215. doi: 10.34785/J018.2020.344
میرکی, محمود, یکتایار, مظفر, اسماعیلی, نرگس. نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(2): 199-215. doi: 10.34785/J018.2020.344


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.