عیسوی, هیرو, نظری, محسن. (1399). ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), 105-133. doi: 10.34785/J018.2020.221
هیرو عیسوی; محسن نظری. "ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 2, 1399, 105-133. doi: 10.34785/J018.2020.221
عیسوی, هیرو, نظری, محسن. (1399). 'ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), pp. 105-133. doi: 10.34785/J018.2020.221
عیسوی, هیرو, نظری, محسن. ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(2): 105-133. doi: 10.34785/J018.2020.221


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.