حاجی بابایی, حسین, قبادی, تحفه. (1399). رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند. , 7(2), 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.837
حسین حاجی بابایی; تحفه قبادی. "رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند". , 7, 2, 1399, 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.837
حاجی بابایی, حسین, قبادی, تحفه. (1399). 'رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند', , 7(2), pp. 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.837
حاجی بابایی, حسین, قبادی, تحفه. رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند. , 1399; 7(2): 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.837


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب