حاجی بابایی, حسین, قبادی, تحفه. (1399). رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.837
حسین حاجی بابایی; تحفه قبادی. "رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 2, 1399, 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.837
حاجی بابایی, حسین, قبادی, تحفه. (1399). 'رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), pp. 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.837
حاجی بابایی, حسین, قبادی, تحفه. رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(2): 89-104. doi: 10.34785/J018.2020.837


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.