وفائی, فرهاد, نصیری, سمیه. (1399). تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), 134-155. doi: 10.34785/J018.2020.115
فرهاد وفائی; سمیه نصیری. "تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 2, 1399, 134-155. doi: 10.34785/J018.2020.115
وفائی, فرهاد, نصیری, سمیه. (1399). 'تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), pp. 134-155. doi: 10.34785/J018.2020.115
وفائی, فرهاد, نصیری, سمیه. تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(2): 134-155. doi: 10.34785/J018.2020.115


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.